گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

آقای جکسون

عجب روز بدی بود ... صبح از خواب بیدار شدم . ساعت ۹ بود . داداشم از تو هال خونه مون رد شد و گفت "مایکل جکسون مرده ها !!"  زدم یورونیوز دیدم آره ... آقای جکسون مرده ...

واسه من خیلی سخت بود . مایکل جکسونی که با آثارش عاشق شدیم ، خندیدیم ، رقصیدیم و گریه کردیم ... فرقی نداره که کجای دنیا باشه یا که به چه زبونی صحبت بکنه یا که موقعیت اجتماعیش چی باشه ... برات عزیزه و دیگه هیچ دلیلی واسه دوست داشتنش لازم نیست ... و رفتن عزیزان آدمو متاثر می کنه ... اونقدر حالم گرفته بود که تو اتاقم براش  گریه کردم ... آقای جکسون ... هر کجا که هستی دردهایت به عشق تبدیل باد ... هر کجا که هستی ... هر کجا که هستی ...


تو همیشه می دونستی که چطوری اشکمو در بیاری
آیا هیچ وقت ازت پرسیدم که چرا ؟
انگار که دیگه نمی خوای بهم آسیبی بزنی
فقط سعی نکن که منو درک کنی
چون که جملاتت کافی نیست ...

تو و رفیقات همیشه به من می خندین
اما اشکالی نداره ... اشکالی نداره ...
بدون که دیگه خنده ای در کار نیست
وقتی که دیگه نیستم
و هیچ اشکالی نداره ... اگه برم و نباشم ... آرامش خاطر دارم ...


( از ترانه ی Give in to me )

اتاق آبی

در کناری از خانه ی من ٬ اتاقی است سرد و آبی
تخت و گیتار کهنه ی من ٬ عکس یک زن به دیواری

زنی زیبا روی و خندان ٬ یار من بود او دورانی
حالا من ماندم و من ٬ گیتاری و سیگار و تنهایی

عشق من رفت به تن خاک ٬ طعم شب نیست جز بیداری
ای عکس خندان بشنو از من ٬ خواهمت دید روزگاری

دیگرم نیست نای ماندن ٬ پایان آواز آغاز رفتن
چاقویی پنهان ته گنجه ٬ دست های سردم ٬ رگهای سبزم ...


+ این آهنگ زیبا از گروه the ways که خیلی آهنگ حرفه ای و قشنگیه ، تو سبک راک . خیلی دوستش می دارم این آهنگ رو .

همیشه یار تو

بلندی موی سیاهت شب یلداست

اشکای تو به پاکی آب چشمه هاست

سپیدی سینه ی تو برف زمستون

چشمای آبی تو مثل یه دریاست


من از شروع شب در انتظار تو

تو یار غیر و من همیشه یار تو

بیرون داره میاد شب از تو خونه ها

تو خورشید منی ، تو هم بیرون بیا...


+ عشق هم چیز قشنگیه ...  اما آدم باید خود عشق باشه ٬ تا اینکه بخواد عشق به خرج بده . یا که آدم باید خود محبت باشه تا اینکه بخواد محبت به خرج بده ! کلی آهنگ دارم که باهاشون عاشق می شم اما آهنگام مخاطبی نداره بی خیال مخاطبم پیدا می کنه
+ در رویاهام خودم رو می بینم که مهد کودک دارم و دفتر کارم تو همون مهد کودکمه !!! خوب رویامه دیگه چی کار دارین اصلا