گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

یلدا




+ تابلو رنگ روغن تو سایز 70x50 که الی عزیزم واسم کشیده . دستت گلت درد نکنه مرسی خیلی زییییییییاد اولش زده بودمش به دیوار ولی تو چشم نبود . الان گذاشتمش تو سه کنج اتاقم ، به محض اینکه وارد می شی می بینش ! خیلی دوستش دارم تابلو رو . به قول خود الی خیلی دوستم میادش !! ماشاا... بزنم به تخته خیلی خوب داره تو نقاشی پیشرفت می کنه . تو موسیقی رو نمی دونم چون هنوز برام چیزی ننواختیده و نمی تونم نظر بدم .

+ دیشب یلدا بود انگاری . من از روی پیامک الی فهمیدم !! نفر اولی بود که بهم تبریک گفت و تازه دو زاریم افتید که ای بابا امشب شب یلداست ! نمی دونم من چرا همیشه فکر می کردم اول بهمن شب یلداست ، نگو اول دی شب یلداست ظاهراً !!! کسی هم که کلاً خونمون نبود ، از دوستام هیچکسی  غیر از الی بهم تبریک نگفت (سپاس مجدد) . منم رفتم سراغ پروژه مو روی پروژه ام کار کردم


خورشید تو خوابه ، چشماشو بسته
شب پشت شیشه ، بیدار نشسته
ماهی تنگ بلور ، دریا رو خواب می بینه
گل خشکیده دشت ، ابر ها رو خواب می بینه

خوشا دریا ، خوش جان لیلی