گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

چگونه ؟

عکس زیر نشون می ده که احتمال مردن من تو موقعیت های مختلف چقدره ! یه سایت پیدا کردم که یه تست ازتون می گیره و طبق اون تست پیش بینی می کنه که چجوری می میرید !!!


قوی ترین نتیجه تو تست من اینه که من موقع خواب می میرم خیلی تست دقیقیه چون من اکثر مواقع خوابم !! نتیجه دوم اینه که من موقع نجات دادن جون کسی می میرم !! حالا اون آدم خوشبخت کی هست خدا داند ...


+ تو گوگل سرچ کنید how will i die و یه تست بدید بد نیست !

عشق

تو یه لحظه دل به یاد تو می افته
و قطره ای اشک از چشم ها سرازیر می شه
دل هوس روز می کنه ... روز الست ...

تو بالای ت‍په ایستادی و با لبخندی مهربون
به من لبخند می زنی ...من این پایین ...
لبخندی مهربون و من گریون

چقدر دلم می خواست منم در آغوش بکشی
مثل کودکی گریونم که لبخند مهربون مادر رو می بینه
ولی نمی ذارن که به آغوشش بره ...

اگر ...

اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقـــــــان ریزد

من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم


+ تازگی ها به وجود خداوند در درون خود انسانها معتقد شدم . شاید دارم معتقد می شم.

+ نمی دونم چرا قبلاْ ها یه حسی بهم می گفت که تو جزو اون آدم های حمایتگر هستی ، تا حمایتخواه :)