گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

گرگ

مرد را دردی اگر باشد خوش است - درد بی دردی علاجش آتش است

گل و گلابی

عکس اول مربوط به گلیه که پریروز از دوست گلم هدیه گرفتم :

این عکسم مربوط به خانم گلابی که سرشو گذاشته رو پای گوسفند زردم :


+ خیلی مرسی از دوست گلم . خودت گل بودی گل چرا اوردی

+ داداشم جمعه اینجا بود می گفت این شیکم که تپه تپه میاد جلو گرم گرم می ره عقبا !!! حواست به خودت باشه که لب مرزی

+ من دو تا تابلو خریدم بزنم به دیفال مامانم یکیشو نمیذاره بزنم ! چیکار کنم خو پول دادم دلم می خواد بزنمش به دیفال

+ خیلی نیشستم دارم کد می نویسم ... یه حالت چتیه مثل جنون ... اصلاً برنامه ریزی و زمانبندی ندارم ... می نویسم می رم جلو هرچه باداباد ...

+ یه سربازی اومده بود دفتر ما پرونده شو دیدم براش 14 روز اضافه خدمت رد کرده بودن. یه 10 روز با یه 4 روز به خاطر یه کار ! پیش خودم گفتم نامردیه آدم واسه خاطر یه کار دوبار تنبیه شه . هر 14 روز تنبیهش رو لغو کردم که دیگه هیچ سربازی رو اینطوری تنبیه نکنن ... عدلتون کجا رفته فلان فلان شده ها ...